Tot mai mulți români se declară nemulțumiți de condițiile oferite de hotelurile de pe litoralul bulgăresc. O femeie din România care a petrecut câteva zile cu familia într-un hotel din Nisipurile de Aur s-a plâns pe un grup de Facebook de mâncarea execrabilă, mizeria și nepăsarea angajaților hotelului.
Românca și-a rezervat un sejur la Hotel Kaliakra Palace din Nisipurile de Aur, la „all inclusive”, dar spune că nu s-ar mai întoarce niciodată acolo și recomandă și altora să nu meargă acolo.
”Am fost cazaţi la Hotel Kaliakra Palace în Nisipurile de Aur, la „all-inclusive”. Începutul nostru de concediu s-a dovedit a fi un amalgam de nesimţire, indolență, nepăsare, jeg și totul inclus în preț.
Totul a fost îngrozitor:
– Locuri de parcare lipsă, ni s-a cerut să plătim la ei, dar să parcăm în altă parte.
– Recepționeri foarte lenți și nepregătiţi.
– Mizerie cruntă în cameră (furnici, mâncare veche pe sub pat, firimituri, păr prin toată camera – clar nu s-a făcut curățenie, deși noi nu am avut acces la masa de prânz pt că se face curățenie și check-in-ul se poate face abia la 14.00.
– Piscina mizerabilă
– La plaja nu aveam acces la șezlonguri gratuite pentru că nu avem vedere la mare!?!?, lucru care nu a fost menționat nicăieri la momentul rezervării.
Noi aveam vedere spre „parc”, care de fapt era parcarea și ghena de gunoi.
– Mâncarea a fost execrabilă, puține sortimente, fără gust și nepotrivită pentru toată lumea. Gustările dintre mese le puteai servi numai dacă stăteai la cozi imense, parcă cerșind o felie de pizza sau o îngheţată, care veneau câte puține, doar – doar renunță lumea.
– Am dat peste foarte multe familii care erau acolo de câteva zile și erau în depresie efectiv din cauza faptului că au fost nevoiți să-și trimită copiii să mănânce prin alte părți după ce 2, 3 zile au mâncat doar pâine.
Nu vom mai reveni și nu recomand sub nicio formă nici celui mai aprig duşman”, spune femeia pe un grup de
Facebook dedicat vacanțelor.